dax att somna in lite.

nää, jag ska inte dö.
men sova ska jag och skönt kommer det att vara.
kvällen har bestått av jobb, jobb och jobb. tiden har gått sakta ibland men jag har haft o göra om man säger så.
hittade en film med magnus betnér, ni vet standupkomikern. jag tycker om honom. han gör så att man ser verkligen se verkligheten på riktigt. han säger alltid sanningen och den är grym ibland. men jag gillar de. skön kille de där:)

klockan är nu halv elva och jag ska upp sex imorgon och ut o gå en runda. ska sätta mobilen på laddning så jag har musik till promenaden. hoppas det inte regnar bara.
jag skulle egentligen läsa min eng B bok. men jag orkar bara inte. kommer somna på störten när jag ligger i sängen.
nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen med datorn.

imorn blir de projektarbete klockan 8. sen slutar skolan vid två och vid tre ska jag övningsköra med anders. min kompis lillasara kommer att följa med också:) ska få låna hennes systemkamera med. kul:)

nae, nu blir de godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0