varit borta ett tag från bloggen.

tänkte börja att skriva vad jag vill med mig nu den självaste tiden framåt.

Jag vill...att mitt sexparty ska lyckas
Jag vill...att jag ska tjäna lite mer pengar så att månaden går runt.
Jag vill...att jag ska få låna en systemkamera
Jag vill...att det ska vara den 10 dec nu för då gäller fitnessfestivalen.
Jag vill...att min pojkvän ska få de så skönt som de bara gå att ha på fuerteventura om en vecka.
Jag vill...sluta röka!
Jag vill...få godkänt på mitt projektarbete.
Jag vill...Julpynta;)
Jag vill...ha en butler så man slipper städa haha;)
Jag vill...resa utomlands.
Jag vill...Att alla människor runt omkring som jag har nära ska må bra.
Jag vill...att min mammas väninna inte ska vara sjuk
Jag vill...att köpa massor utav julgrejer.
Jag vill...pussa på min pojkvän.
Jag vill...träffa robbie williams
Jag vill...ha mitt körkort nu!
Jag vill...Må underbart bra!
och det gör jag med så den är redan uppfylld.


Fortsätta att städa nu och sedan drar jag mig till jobbet. slutar vid 9 så då blir nästans bums i sängen och läsa en skön bok.
förövrigt så mår jag jättebra även fast det är grått och sorligt ute. men jag låtsas att solen skiner






Bilden är tagen för ungefär ett och ½ år sen. blommorna fick jag av min fina pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0