06.33

godmorgon.
jag skrev ett godnatt sms igår till min älskling o bad han höra av sig när han vaknade
PLIING...05.58
imorgon. godmorgon
haha aha okej:) de fattar ja mycket av:P ska nog skriva senare o fråga varför han skrev imorgon haha=)

jag gick upp tidigt idag! tänkte att jag skulle fixa mitt hår i smink idag.
nu sitter jag här. o ska böörja om några få mintuer. men kattjävlen hade väl ont i magen så den bestämde sig för att skita utanför lådan! vansinning!!! blir at torka upp de o sedan börja görra sig iordning. här luktar så äckligt att jag spyr fan snart. UUUÄÄÄÄRKKK!

idag händer det!:)
this is it!
tänk på mig mellan 15.30 till 16.30:P
då står jag framför och sjunger på teckenspråk inför många föräldrar och en filmkamera..isch!:P
aja, måste pysa nu
later.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0