fredag.

Fredag idag, skönt! varit en jobbig vecka. med mycket att göra. men jag har gjorde de osom skulle göras.
jag har ingen aning om vad som händer idag. inget roligt alls händer känns de som. jag kan hoppas på att älskling inte är så trött när han slutat jobba. får knappt träffa han denna helgen känns det som:/
har precis vaknat ur en skön sömn som jag gärna kunde fortsatt på.  men var tvungen att göra lite grejer.
har inget att skriva idag känns de som. finns inget att göra. jag vill mysa ikväll! saknar min älsklingsälkling mycket.
jag jobbar imorgon klockan 1 till fem. sen är de antagligen fest! sen på söndag då ska ja göra en jäkla barnaktivitet till fem och sen jobba till 9. så har ja o älsk 26månader tillsammans. o den dagen hinner vi knappt träffas:( inte alls roligt!
ha en bra dag.
förövrigt så känner ja mig alldeles tråkig o se inte fram emot något. blöööööööööööööööh

Kommentarer
Postat av: Beata

Oh, tack snälla söta!

2010-11-11 @ 13:14:35
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0