godmorgon alla och hjälp de kom snö den 20 okt!

igår begav jag mig till körskolan och jag klarade en pärm! överlycklig:) nummer 6. två fel:) wihou!
har  försökt få tag på vetrinären hela morgonen med. men tror ni dem vill svara mig. naae..tutar bara upptaget hela tiden.
sen har jag försökt att få tag på rektorn på silviaskolan i hässleholm. men han var på möte till 12tiden. uäähh.
fick ett mail om skorna igår med. de hade inga fler på lager och antingen får jag skicka tillbaka mina fina skor:/ eller så får jag leta upp en som kan fixa dem. någon skomakare eller något och de betalar för kostnaden på de. men jag vet inte hur jag ska göra egentligen, jag är något fruktansvärt kär i dem och jättesköna att gå i. men 500kr är mycket för mig när de gäller skor.
kollade på grannfejden igår med. hahaha. de var de löjligaste jag varit med om. låter vi så illa.. lilla markaryd. ojojoj haha=) gå in o kolla på de vettja;)

http://www.tv3.se/story/stenkorkad-grannfejd-i-hannabad-far-stenkul-slut

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

idag bjöd min mamma mig till tupperwareparty ikväll haha;) aldrig varit på något sådant. men få se ifall jag pallar med de:P ska till körskolan. men "partyt" är ovanför körskolan. så kanske att man följer med.

fick reda på med att de blev ett ganska så stort IG på Eng B provet haha:P men de var väl de jag väntade mig med. så nu har jag två omprov jag ska göra och ett prov på tisdag, SEN kan jag ta höstlov med läxor haha;) mycket nu inför öppet hus med. stressigt som fasen.
jag har egentligen  arbetsmiljö och säkerhet nu. men de är på byggnad P o jag orkarde verkligen inte den lektion. så jag stannade på U, busig som jag é:P

nu ska ja kolla upp lite på jotex, ikea, leta efter en skomakare, och chilla;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0