hemma och slappa

Har precis kollat klart på PH. Andreas åkte ut..tyckte att JP skulle ut faktiskt. han verkar så jäkla falsk den människan. om man liksom slickar röv hela tiden är man ju inte sig själv. ne, andreas skulle stannat kvar. men ett spel är ju ett spel:P

fick mina saker från jotex idag, var mycket nöjd över dem. nu gäller de bara att jag hittar krokarna som man sätter upp gradinstången med och städar och fixar lite glödlampor, sen är de MYS:)
jag får allltid sån härlig julkänsla vid jul att ja förstör de lite med att hänga upp och ställa fram julsaker långt innan det är julafton så jag tröttnar lite på de. men visst är de mysigt med julgardiner och ljus. ska nog vänta lite detta året. När älskling åker utomlands kan jag passa på att julstäda och julpynta här hemma. jag är så glad för min älsklings skull att han ska få komma iväg lite:) men kommer sakna honom mycket:)

idag var jag på körskolan och klarade en pärm till:) nummer två som jag har haft väldiga problem med. har minst gjort om den typ fem gånger. de går ju aldrig in i huvudet. och har 13 fel på pärm 3 eller 4.
tror inte att jag går dit imorgon. behöver lite vila känner jag.
men ändå känner jag för att festa till det lite. nu i helgen har dem "rocktema" på Bacchus. Men har varken pengar eller biljett. men de ska nog lösa sig;) har lite pant i något hörn tror jag haha:P

sitter här med min nya ljusstake med 4 äppleljus i som brinner och kollar ut genom fönstret. så skönt att vara inne. får nog ta in kisen inatt med. de blir ju kallt för gossen. ligga i varma sängen med mig föredrar han nog istället.

var nere på jobbet en runda innan med. hyrde en väldigt gammal film. en tecknad. W.I.T.C.H. jamen, ja vet. sånt trams kan jag iinte kolla på. men nu är de såhär att när jag var en liten flicka på 10 år så läste jag dem. jag har aldrig sett filmerna så jag hyrde faktiskt den. ni får tycka ja är barnslig. men jag menar på att jag tycker de är kul och se hur dem är i filmen. jag hade ju en bild i mitt huvud om hur de pratade och så och nu får jag kolla på de och se hur dem som har skapat dem har tänkt sig.
ska sätta igång den nu.

men först en bild på mig. den är nog 6månader gammal.





sen eftersom jag är julsugen så får jag nöja mig en månad till. jag får kolla på förra årets pepparkakshus som jag gjorde. bakade väggarna och allt själv. höll på med den en hel kväll och de var väldigt pillrigt:P MEN jag blev jättenöjd och de var smarrigt. blir nog till att göra ett till i år:) och baka lussebullar. vem vill vara med?=)
förövrigt så håller jag på att beställa min balklänning:) svart med mörkblått band i midjan och korsettsnörning. SUPERFINT!:D
ha en mysig kväll med tända ljus och god kvällsmat
love beccaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0