Ny design som ni kanske ser :P

Blev tillfrågad att göra Rebeccas design här på bloggen och jag hoppas att ni blev nöjda med den, jag blev det i alla fall :P Ser ni inte den nya designen så tryck F5...

Tänkte bara berätta för Rebecca vad hon får och inte får med den nya designen :)
För det första får du bara skriva dina smilys med : och inte =, tror du förstått skillnaden redan ^^ ;)
För det andra måste du marginaljustera dina texter innan du publicerar ditt inlägg. Det gör du på den sista av de fyra textjusteringsverktygen. Den med lika långa streck.
För det tredje ska du alltid centrera dina bilder när du laddar upp dem. Detta kan vara lite jobbigt med Explorer som webbläsare men med Firefox eller Google Chrome funderar det jättebra.
För det fjärde ska du alltid ladda upp dina bilder i 600 pixlar.
För det femte så skriver du rubriken precis som du vill ha den. Alltså, vill du ha stora bokstäver, skriv det. Annars blir det små.

Det var nog allt tror jag. Annars säger jag väl till genom en kommentar eller mejl :)

Kolla gärna in min blogg också, BarbroJennySofie.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0