Skolan..

Godmorgon alla:) nu sitter jag på samhäll:) innan dess hade jag prov i psykologi, det gick jättebra tyckte jag:) svarade på alla frågor:) nu på samhällen kollar vi på film medans samhällsläraren tar ut oss en och en för att prata med oss om provet vi gjort om riksdagen o så:) själv fick jag reda på att jag klarade provet:) happy Me:) han ska prata med oss vilken nivå jag ligger på. Jag tror ju bestämt att jag ligger o satsar på g Haha:) nu kolla vi då på en film o den heter die welle. En tysk film som är verklighetsbarserad. Tyska filmer är då ingen höjdare i min tankar, men vi får se ifall de är något att hänga i julgranen. Hoppas verkligen att mina skor o grejer kommer snart:)behövs:)hihi, funderar på att beställa något mer, fast kläder. O billigt. Men jag vet inte:) när jag fått alla mina grejer så lägger Ja upp en bild på dem:) nu, tillbaks till filmen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0