skolan.

sorry för att jag inte skrivit innan idag, men har haft mycket för mig i skolan. jag slutade vid halv tre idag för vi har ingen psykologi.
jag måste få ut min aggression på något, för jag har använt mina nya skor typ 20 min och dem har redan gått sönder. jävla pissskor! slänga 500kr i sjön typ. men jag skrev ett litet argt mail till dem som får dem att reagera lite för antingen ska jag skicka tillbaka dem (EJ BETALA FRAKT) eller så ska jag få helt nya för nu är jag riktigt arg på skonamig.se
blixtlåset delar på sig på ena skon. något tips om hur man kanske kan laga dem själv?!
idag händer de grejer. jag lämnade in min fallbeskrivning till Lena( ska egentligen lämnas in imorgon) men jag skrev klart den igår=)
om tjugo minuter beger jag och min pojkväns bror och trixie till körskolan. han ska handledarkurs och jag o trixie ska plugga pärmarna. ska sitta där ett bra tag hade jag tänkt mig. kanske ska göra alla pärmarna om jag orkar:P
anders(min förra låtsadspappa) ska gå handledarkursen idag med. så jag kan få övningsköra någongång.
sen bär de hem till honey=) vi ska kolla på grannfejden idag. måste ju se när grannarna bråkar i hannabad hahha!
så kommer hans föräldrar och vi ska äta kvällsmat=) förhoppningsvis, för jag lär vara hungrig. och jag får sova hos honom=)
just nu regnar det jättemycket och ja vill inte ut i regnet med mina nya skor:/ fasen. Hoppas, Hoppas, Hoppas de slutar snart!=)
vi hörs väl imorgon tror ja sääkert:) ha en bra dag i de regniga regnet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0