Tillbaka från en långt uppehåll=)

Finally i'm back!:) helgen har bestått av städning, och jobba o träffa honey:)
i fredags var jag med Trixie. vi spelade Buzz och sjöng karaoke;) härligt, man får tillbaka minnen från när man var mindre=)
lördags blev de jobb och sedan kom älsk och hämtade mig=) oh han var så gullig! gjort jättefina räkmackor med ett fat med mozzarella ost och tomater och jättegott bröd medd frön i:) så gulludulli;) och tänt ljus hade han med gjort!:D love<3
i söndags var man uppe vid tio. älskling skulle iväg och jobba:/ hade hellre legat kvar o möösit. men jag åkte hem då med. mamma kom och vi hade de trevligt med städning. hon tog tvätten och jag tog hela jäkla toaletten. ganska så OREN! bläää.. men nu skiner hela badrummet. jag kom då också på att man kunde sätta på elementet på toan. så nu är de som att gå in i en bastu, skönt när man duschat så slipper man frysa;)
igår(måndag) var de skola till tvåtiden. fick IG på engelska B provet. men det var ja inte ensam om att få. det var tydligen bara 3 stycken som hade klarat de. så de blir omprov på de. fast om två veckor. orkar inte nu på onsdag.
efter skolan ringde honey och bjöd hem mig till honom på lite middag:) men vi åkte ut till hans föräldrar, gillas! de har ALLTID så mysigt med tända ljus och god mat. det blev hemgjorda hamburgare med blåbär till efterrätt:) sen åkte vi hem vi nio tiden och kollade på PH. haha hon den nya tjejen är ju inte klok. Lina tror jag hon heter. Naken och fri är nog hennes mellannamn haha;)
idag i skolan så hade jag inlämning på två grejer. Sen begav jag mig till huneskolan(min gamla högstadieskola, för er som inte visste de) ohh! Vad det har förändrats på så kort tid. och vilken nostalgisk känsla jag fick i hela kroppen, oh alla gamla lärare! och dem känns så små som går där hhahah;) jag var med i en grupp som skulle informera om BF-programmet. vi upprepade samma sak i två timmar. det var nämligen sex grupper som skulle flytta till olika rum för att få information om olika program på KCM. jag var helt slut i huvet. Julius(samhällsläraren) såg på mig att jag itne klarade av att svara på några frågor om någon film vi har sett så fick sluta lite tidigare. tack!
Sen så tog jag mig i kragen och gick och mötte trixie och vi begav oss till körskolan. satt där någon timme eller två.
Jag har fått mina skor idag med:) HAPPY MEE:) bild kommer. påminn mig om att jag måste köpa minneskort till kameran..jobbigt med mobilen  haha;P
Men skorna är jag jätteglad över och dem är supersnygga!:) tack skonamig.se
tack Jenny för den superfina bloggdesignen med. jättefint!:)
nu ska jag nog gå till konsum för att hämta ut ett paket från ellos som kommit. mamma ville ju inte köra så jag får väl gå själv. när jag kommer tillbaka så ska ja ladda ner ett program eller "spel" om körkort. så man kan plugga hemma med=)
eller jag gör nog de nu istället så kan de stå o ladda ner medans jag är iväg och hämtar ut paketet. smarta jag!
vi hörs nog senare:)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0